📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

🔸1. هتل DE LA CITE CARCASSONNE – MGALLERY BY SOFITEL
شهر محصور شده Carcassonne بر فراز تپه ای کنار رودخانه Aude، مشرف به دره Laurageais و تاکستان های سرسبز Minervois قرار دارد. یکی از بهترین هتل های فرانسه، بزرگترین قلعه مستحکم اروپا است که هر سنگی گواه گذشته ی عاشقانه آن است.

🔹هتل د لا سیت که بین دو بنای تاریخی قلعه رومی کامتال و کلیسای گوتیک سنت نازایر قرار دارد. هر یک از ۶۰ اتاق و سوئیت آن به طور جداگانه مبله و به سبک سنتی تزئین شده است اما در عین حال مدرن هم هستند.

🔸همه ی اتاق ها دارای به روزترین امکانات از جمله تهویه مطبوع، عایق صدا، خط تلفن مستقیم و تلویزیون هستند. دکور هتل توسط طراحان مشهور جرارد گال و ژان میشل لی ایجاد شده است.

🔹اگر با تور فرانسه به این کشور زیبا سفر کرده اید می‌توانید این هتل را بابت اقامت خود برگزینید.
https://safiran.tours/europe-tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87/

☎️ 021 - 43931

📱 0910 - 4120200

  • ۰
  • ۰

📌بهترین شهرهای فرانسه جهت گشت و گذار

🔸تولوز: از دیگر شهرهای پر جنب‌وجوش فرانسه، باید تولوز را نام برد. این شهر به دلیل وجود اماکن علمی و دانشگاهی، یکی از شهرهای پر رفت‌وآمد دانشجویان و اساتید است. اگر دوست دارید این شهر را از نزدیک ببینید، سفر با قایق در امتداد کانال دو میدی یا رودخانه گارون، بهترین گزینه است. همچنین در بخش قدیمی شهر تولوز، مکانی آرام و به دور از هیاهو وجود دارد که با ساختمان‌های صورتی‌اش برای بسیاری از گردشگران جذاب است. به این بخش از شهر تولوز، شهر صورتی می‌گویند.


🔹پاریس: و اما پاریس، شهر عشاق. جاذبه‌های بی‌نظیر شهر پاریس در تمام نقاط دنیا زبانزد است. این شهر در کنار آسمان‌خراش‌ها، رستوران‌ها، موزه و مراکز خرید؛ دارای سواحل زیبایی نیز است. عموم افرادی که برای تور فرانسه ثبت نام می‌کنند اشتیاق قدم زدن در پاریس را دارند ولی این شهر فقط یکی از زیبایی‌های فرانسه است. پس از سایر  شهرهای نام برده شده نیز دیدن کنید و وقت خود را تنظیم نمایید. بازدید از شهرهای فرانسه می‌تواند خاطره بسیار خوشی را برای شما رقم بزند.


☎️  021 - 43931

📱  0910 - 4120200

  • ۰۱/۰۴/۰۷
  • آژانس مسافرتی سفیران گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی