📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

🔸1. هتل DE LA CITE CARCASSONNE – MGALLERY BY SOFITEL
شهر محصور شده Carcassonne بر فراز تپه ای کنار رودخانه Aude، مشرف به دره Laurageais و تاکستان های سرسبز Minervois قرار دارد. یکی از بهترین هتل های فرانسه، بزرگترین قلعه مستحکم اروپا است که هر سنگی گواه گذشته ی عاشقانه آن است.

🔹هتل د لا سیت که بین دو بنای تاریخی قلعه رومی کامتال و کلیسای گوتیک سنت نازایر قرار دارد. هر یک از ۶۰ اتاق و سوئیت آن به طور جداگانه مبله و به سبک سنتی تزئین شده است اما در عین حال مدرن هم هستند.

🔸همه ی اتاق ها دارای به روزترین امکانات از جمله تهویه مطبوع، عایق صدا، خط تلفن مستقیم و تلویزیون هستند. دکور هتل توسط طراحان مشهور جرارد گال و ژان میشل لی ایجاد شده است.

🔹اگر با تور فرانسه به این کشور زیبا سفر کرده اید می‌توانید این هتل را بابت اقامت خود برگزینید.
https://safiran.tours/europe-tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87/

☎️ 021 - 43931

📱 0910 - 4120200

  • ۰
  • ۰

🔸کشور اسپانیا برای متقاضیانی که مایل به کار در خارج از کشور خود هستند بسیار جذاب و فریبنده می‌باشد. به همین دلیل هم هزاران شغل مناسب این افراد در کشور اسپانیا تعبیه شده و در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.

📌ویزای کاری اسپانیا چیست؟

🔹در واقع کار کردن و همچنین زندگی در کشور اسپانیا برای افرادی که از خارج از اتحادیه اروپا برای ویزای کاری این کشور اقدام می‌کنند، الزامی می‌باشد.

🔸لازم به کر است که برای افراد اتحادیه اروپا نیازی به ویزای کاری نیست؛ اما کارفرمایان این کشور اجازه استخدام هیچ کارمند غیر از اتحادیه اروپا را بدون داشتن ویزای کاری ندارند و این کار غیر قانونی به شمار می‌آید.

📌انواع ویزای کاری اسپانیا

🔹1. ویزای کار طولانی‌مدت
2. ویزای کار فصلی
3. کارت آبی اتحادیه اروپا

🔸باید به دقت شرایط مورد نظر هر یک از این ویزاها را مطالعه کرده و هر کدام که با شرایط شما و مدت زمان اقامت شما سازگاری دارد را برگزینید.

📌نحوه دریافت ویزای کاری اسپانیا

🔹یکی از شروط مهم در مورد دریافت ویزای کاری کشور اسپانیا، داششتن دعوت نامه از یک کارفرمای معتبر از کشور اسپانیا می‌باشد. شما همچنین می‌توانید از طریق موسسات مربوط به کاریابی که مورد تایید هستند به دنبال شغل دلخواهتان بگردید.

🔸راه دیگری که می‌توانید برای یافتن شغل در اسپانیا در پیش بگیرید این است که به این کشور سفر کنید. لازم به ذکر است که درخواست های مربوط به مجوز کار ممکن است تا مدت 8 ماه به طول بیانجامد.

📌حقوق در اسپانیا

🔹به طور معمول هر فردی که در اسپانیا مشغول به کار می‌شود در ماه در حدود ۲۷۱۰ یورو حقوق دریافت می‌کند. البته دستمزدها از ۸۳۰ یورو که کمترین مقدار حقوق است شروع می‌شود. بالاترین میانگینی هم که برای حقوق و دستمزد در نظر گرفته اند در حدود ۱۱۴۰۰ یورو است.

🔸حداقل دستمزد در کشور اسپانیا هر ساله توسط بخش مربوطه در دولت تعیین می‌شود که وابسته به عواملی چون بهره‌وری ملی و سطح اشتغال می‌باشد. وزارت کار و تأمین اجتماعی حداقل دستمزد در اسپانیا را در سطوح روزانه، ماهانه و سالانه تعیین می‌کند.

📌هزینه‌ی ثبت درخواست ویزای اسپانیا

🔹1. بزرگسالان بالای ۱۲ سال ۱۵.۴۵ یورو
2. بین ۶ تا ۱۲ سال ۱۵.۴۵ یورو
3. زیر ۶ سال رایگان

📌هزینه ویزا

🔸1.بزرگسالان بالای ۱۲ سال ۸۰ یورو
2. بین ۶ تا ۱۲ سال ۴۰ یورو
3. زیر ۶ سال رایگان

📌مدارک موردنیاز برای ویزای کار اسپانیا

🔹1. فرم درخواست ویزا
2. پرینت وقت سفارت
3. دعوت‌نامه
4. هتل و پرواز
5. بیمه مسافرتی
6. مدارک شغلی
7. مدارک بانکی
8. ترجمه شناسنامه
9. ترجمه‌ی مدارک


🔸شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور فرانسه، تور ایتالیا و تور اسپانیا به صفحه مربوطه در وب‌سایت آژانس مسافرتی سفیران گشت مراجعه نمائید.

  • ۰۱/۰۶/۰۷
  • آژانس مسافرتی سفیران گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی