📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

🔸1. هتل DE LA CITE CARCASSONNE – MGALLERY BY SOFITEL
شهر محصور شده Carcassonne بر فراز تپه ای کنار رودخانه Aude، مشرف به دره Laurageais و تاکستان های سرسبز Minervois قرار دارد. یکی از بهترین هتل های فرانسه، بزرگترین قلعه مستحکم اروپا است که هر سنگی گواه گذشته ی عاشقانه آن است.

🔹هتل د لا سیت که بین دو بنای تاریخی قلعه رومی کامتال و کلیسای گوتیک سنت نازایر قرار دارد. هر یک از ۶۰ اتاق و سوئیت آن به طور جداگانه مبله و به سبک سنتی تزئین شده است اما در عین حال مدرن هم هستند.

🔸همه ی اتاق ها دارای به روزترین امکانات از جمله تهویه مطبوع، عایق صدا، خط تلفن مستقیم و تلویزیون هستند. دکور هتل توسط طراحان مشهور جرارد گال و ژان میشل لی ایجاد شده است.

🔹اگر با تور فرانسه به این کشور زیبا سفر کرده اید می‌توانید این هتل را بابت اقامت خود برگزینید.
https://safiran.tours/europe-tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87/

☎️ 021 - 43931

📱 0910 - 4120200

  • ۰
  • ۰

🔸اخذ ویزای تحصیلی کشور فرانسه و تحصیل در مراکز بنام و معروف کشور فرانسه برای هر دانش آموز و دانشجوی طالب علم یک آرزو به شمار می‌آید. کشور فرانسه دارای یکی از بهترین دستگاه‎های آموزشی جهان می‌باشد.

📌ویزای طولانی‌مدت موقت

🔹این ویزا یک ویزای تحصیلی برای کشور فرانسه به حساب می‌آید که شما با داشتن این ویزا می‌توانید به مدت شش ماه در کشور فرانسه به تحصیل بپردازید.

🔸لازم به ذکر است که شما با داشتن این ویزا می‎توانید در مدت تعیین شده در این کشور سکونت داشته باشید و نیازی به اجازه اقامت جداگانه ندارید.

📌ویزای طولانی‌مدت

🔹این ویزا همانطور که از نامش پیداست برای مدت طولانی صادر می‌شود و با نام‎های visa de long séjour pour études یا VLT-TS نیز شناخته می‌شود. این ویزا برای تحصیل در کشور فرانسه در مدتی بیش از شش ماه می‌باشد.

🔸شما با دریافت این ویزا بدون داشتن مجوز دیگری برای اقامت در فرانسه می‌توانید تا پایان تحصیلات خود که مقرر شده است در این کشور اقامت داشته باشید.

🔹این زمان برای دانشجویان مقطع کارشناسی 3 سالف برای متقاضیان کارشناسی ارشد دو سال و برای مقطع دکترای تخصصی چیزی در حدود 4 سال می‌باشد.

📌مدارک لازم برای ویزای تحصیلی فرانسه

🔸1. نامه پذیرش رسمی معتبر از یک موسسه فرانسوی
2. اثبات بودجه کافی برای زندگی در کشور
3. بلیت
4. گواهی بیمه درمانی (حداقل پوشش ۳۰۰۰۰ یورو، ۴۰۱۵۰ دلار آمریکا)
5. مدرک اقامت

📌نامه پذیرش رسمی معتبر از یک موسسه فرانسوی

🔹این نامه معمولا باید به صورت کتبی و با عنوانی رسمی ارائه گردد و شامل جزئیات برنامه تحصیلی شما، جزئیات بدون نقص خود شما و تاریخ ابتدا و انتهای اقامت شما در این کشور می‌باشد.

📌اثبات بودجه کافی برای زندگی در کشور

🔸شما برای اثبات بودجه کافی خود برای تحصیل در این کشور در حدود 615 یورو نیاز دارید که چیزی معادل 820 دلار آمریکا می‌باشد. شما می‌توانید این بودجه را به صورت سپرده بانکی، ضمانت نامه و یا اطلاعیه‌ای مبنی بر این که این مبلغ به صورت دریافت وام و یا بورسیه تحصیلی تامین می‌شود، ارائه دهید.

📌بلیت

🔹باید مدرکی همراه داشته باشید که نشان دهد بلیت خود را رزرو کرده‌اید و تاریخ حرکت شما مشخص است. 

📌مدرک اقامت

🔸این مدرک را می‌توانید به صورت گواهی خوابگاه دانشجویی و یا گواهی اقامت خود ارائه دهید. در واقع مدرکی که نشان دهد شما تنها، با دوستان و یا با اقوام خود زندگی می‌کنید.

🔸شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور فرانسه، تور ایتالیا و تور اسپانیا به صفحه مربوطه در وب‌سایت آژانس مسافرتی سفیران گشت مراجعه نمائید.

  • ۰۱/۰۶/۰۲
  • آژانس مسافرتی سفیران گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی