📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

🔸1. هتل DE LA CITE CARCASSONNE – MGALLERY BY SOFITEL
شهر محصور شده Carcassonne بر فراز تپه ای کنار رودخانه Aude، مشرف به دره Laurageais و تاکستان های سرسبز Minervois قرار دارد. یکی از بهترین هتل های فرانسه، بزرگترین قلعه مستحکم اروپا است که هر سنگی گواه گذشته ی عاشقانه آن است.

🔹هتل د لا سیت که بین دو بنای تاریخی قلعه رومی کامتال و کلیسای گوتیک سنت نازایر قرار دارد. هر یک از ۶۰ اتاق و سوئیت آن به طور جداگانه مبله و به سبک سنتی تزئین شده است اما در عین حال مدرن هم هستند.

🔸همه ی اتاق ها دارای به روزترین امکانات از جمله تهویه مطبوع، عایق صدا، خط تلفن مستقیم و تلویزیون هستند. دکور هتل توسط طراحان مشهور جرارد گال و ژان میشل لی ایجاد شده است.

🔹اگر با تور فرانسه به این کشور زیبا سفر کرده اید می‌توانید این هتل را بابت اقامت خود برگزینید.
https://safiran.tours/europe-tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87/

☎️ 021 - 43931

📱 0910 - 4120200

  • ۰
  • ۰


🔸اگر شما در کشوری به غیر از کشورهای اتحادیه اروپا زندگی می‌کنید و قصد تحصیل در این کشور را برای اولین بار دارید، یعنی در واقع برای یکی از مقاطع تحصیلی کارشناسی و یا کارشناسی ارشد و نیز برنامه‎های مربوط به رشته‎های مهندسی اقدام به ثبت‎نام در یکی از دانشگاه‌های فرانسه کرده‎اید؛ با توجه به این موضوع که اقامت دائم در کشور فرانسه نداشته باشید، شهریه دانشگاه به شرح ذیل خواهد بود:

🔹برای مقطع تحصیلی کارشناسی برای هر سال تحصیلی مبلغ 2770 یورو 

🔸برای مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد برای هر سال تحصیلی مبلغ 3770 یورو 

🔹حال چنانچه شما برای سال تحصیلی جدید یعنی سال تحصیلی 2022 برای مقطع دکترای تخصصی اقدام به ثبت نام نمایید، دولت بیشتر هزینه تحصیل شما را تا انتهای گذراندن این دوره تقبل می‌کند و شما تنها مبلغ اندکی را باید بپردازید.


🔸این مبلغ در مقطع دکترای تخصصی چیزی در حدود 380 یورو خواهد بود.

🔹لازم به ذکر است که دانشجویان مقطع دکترا که از کشورهای غیر از اتحادیه اروپا اقدام کرده‌اند، هزینه‎های تحصیلی جدید که تفاوت پیدا کرده است، شامل آن‎ها نخواهد شد.

📌درخواست برای پذیرش دانشگاه های کشور فرانسه

🔸هر دانشگاه در کشور فرانسه سیستم ثبت نامی مختص به خود را دارد که در سایت دانشگاه به دانشجویان جدیدی که قصد تحصیل در هر یک از مقاطع تحصیلی مانند کارشناسی و یا کارشناسی ارشد را دارند اطلاع رسانی می‌کند.

🔹بنابراین پس از اینکه دانشگاه مورد نظر خود را در این کشور انتخاب کردید، می‌توانید وارد سایت آن شده و مراحل درخواست خود را ثبت نمایید و همچنین شیوه ارسال مدارک خود را نیز بررسی کنید.

🔸شما می‌توانید برای تجربه بخشی از این موارد، از  تور فرانسه جهت سفر به این کشور استفاده کنید.

  • ۰۱/۰۴/۱۸
  • آژانس مسافرتی سفیران گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی