📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

🔸1. هتل DE LA CITE CARCASSONNE – MGALLERY BY SOFITEL
شهر محصور شده Carcassonne بر فراز تپه ای کنار رودخانه Aude، مشرف به دره Laurageais و تاکستان های سرسبز Minervois قرار دارد. یکی از بهترین هتل های فرانسه، بزرگترین قلعه مستحکم اروپا است که هر سنگی گواه گذشته ی عاشقانه آن است.

🔹هتل د لا سیت که بین دو بنای تاریخی قلعه رومی کامتال و کلیسای گوتیک سنت نازایر قرار دارد. هر یک از ۶۰ اتاق و سوئیت آن به طور جداگانه مبله و به سبک سنتی تزئین شده است اما در عین حال مدرن هم هستند.

🔸همه ی اتاق ها دارای به روزترین امکانات از جمله تهویه مطبوع، عایق صدا، خط تلفن مستقیم و تلویزیون هستند. دکور هتل توسط طراحان مشهور جرارد گال و ژان میشل لی ایجاد شده است.

🔹اگر با تور فرانسه به این کشور زیبا سفر کرده اید می‌توانید این هتل را بابت اقامت خود برگزینید.
https://safiran.tours/europe-tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87/

☎️ 021 - 43931

📱 0910 - 4120200

  • ۰
  • ۰

🔸قبل از اینکه بدانید چرا ویزای کاری ایتالیا مهم است و اینکه چیست و چگونه می‎توان آن را دریافت کرد اندکی در مورد ایتالیا بدانید.

🔹کشور ایتالیا را می‌توان در منطقه اقتصادی یورو، در رتبه چهارم قرار داد. در واقع کشور ایتالیا در بخش جنوبی اروپای مرکزی واقع شده است و جمعیتی بالغ بر ۶۰ میلیون نفر را در خود جای داده است.

🔸کشور ایتالیا سرشار از میراث هنری و تاریخی است که در جهان به این ویژگی خود می‌بالد. همچنین یکی از دلایل شهرت این کشور در جهان داشتن غذاهای مشهور و خوشمزه است.

📌ویزای کاری ایتالیا

🔹اگر قصد کار کردن در کشور ایتالیا را دارید باید بدانید که برای کار کردن، داشتن مجوزهای کار الزامی می‌باشد. ویزایی که به ویزای طولانی مدت به اشخاص داده می‌شود، به ویزای D معروف است.

🔸لازم به ذکر است که شما پس از ورود به ایتالیا باید در طول هشت روز کاری برای اجازه اقامت خود اقدام نمایید.

📌انواع مختلفی از ویزای کاری ایتالیا

🔹1. کار فصلی (مربوط به کشاورزی یا گردشگری)
2. کار فصلی طولانی‌مدت (به شما امکان می‌دهد دو سال بمانید و در فعالیت‌های فصلی کارکنید)
3. فعالیت‌های ورزشی
4. کار هنری
5. تعطیلات کار
6. تحقیق علمی

🔸در واقع دریافت ویزای کاری ایتالیا و سفر به این کشور چنان برای متقاضیان جاذبه‎های فراوانی را ایجاد کرده است که همه طالب اخذ این ویزا هستند. 


🔹البته مانند تمامی کشورها در سطح جهان بدلیل وقوع و همه ‌گیری بیماری کرونا نرخ بیکاری در این کشور هم اندکی افزایش داشته که خبر خوش برای افرادی که دارای تخصص و مهارت هستند، این است که برای آن‌ها کار خوب به سرعت پیدا خواهد شد.

📌شرایط اخذ ویزای کاری ایتالیا

🔹نکته مهمی که در اخذ ویزای کاری ایتالیا وجود دارد، این است که باید بدانید افرادی که در کشورهای عضو اتحادیه اروپا زندگی می‎کنند با افرادی که در کشورهای خارج از اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند؛ متفاوت است.

🔸افرادی که ساکن کشورهای عضو اتحادیه اروپا هستند برای کار در کشور ایتالیا نیازی به ویزای کاری ندارند. البته لازم به ذکر است که پس از 90 روز که از اقامتشان بگذرد باید به اداره شهرداری مراجعه کرده و نام خود را ثبت کنند. 

🔹اما افرادی که در سایر کشورها زندگی می‌کنند و کشورشان عضو اتحادیه اروپا به حساب نمی‎آید موظف هستند که ویزای کاری دریافت نمایند.

📌مدارک برای ویزای کار ایتالیا

🔸1. پاسپورتی که دارای اعتبار باشد (حداقل ۶ ماه)
2. قرارداد کاری منعقدشده با کارفرمای ایتالیایی (شروع به کار، مدت قرارداد، میزان حقوق و مزایا، بیمه و مالیات و …)
3. اثبات تمکن مالی (نشان دادن پرینت حساب بانکی حداقل در ۶ ماه گذشته)
4. ارائه رزومه و مدارک تحصیلی یا تخصصی
5. ارائه پرونده تکمیل‌شده از سوی کارفرما به کنسولگری
6. گواهی سلامت
7. بیمه
8. پرداخت هزینه مربوط به صدور ویزا

🔸شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تور فرانسه، تور ایتالیا و تور اسپانیا به صفحه مربوطه در وب‌سایت آژانس مسافرتی سفیران گشت مراجعه نمائید.

  • ۰۱/۰۶/۱۴
  • آژانس مسافرتی سفیران گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی