📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

🔸1. هتل DE LA CITE CARCASSONNE – MGALLERY BY SOFITEL
شهر محصور شده Carcassonne بر فراز تپه ای کنار رودخانه Aude، مشرف به دره Laurageais و تاکستان های سرسبز Minervois قرار دارد. یکی از بهترین هتل های فرانسه، بزرگترین قلعه مستحکم اروپا است که هر سنگی گواه گذشته ی عاشقانه آن است.

🔹هتل د لا سیت که بین دو بنای تاریخی قلعه رومی کامتال و کلیسای گوتیک سنت نازایر قرار دارد. هر یک از ۶۰ اتاق و سوئیت آن به طور جداگانه مبله و به سبک سنتی تزئین شده است اما در عین حال مدرن هم هستند.

🔸همه ی اتاق ها دارای به روزترین امکانات از جمله تهویه مطبوع، عایق صدا، خط تلفن مستقیم و تلویزیون هستند. دکور هتل توسط طراحان مشهور جرارد گال و ژان میشل لی ایجاد شده است.

🔹اگر با تور فرانسه به این کشور زیبا سفر کرده اید می‌توانید این هتل را بابت اقامت خود برگزینید.
https://safiran.tours/europe-tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87/

☎️ 021 - 43931

📱 0910 - 4120200

  • ۰
  • ۰


🔸هزینه‌ها و مالیات‌های مختلفی برای خرید خانه اعمال در فرانسه می‌شود. درست مانند اجاره، قیمت‌ها در سراسر کشور متفاوت است. به‌عنوان‌مثال، ملک در مرکز پاریس به طور متوسط برای هر مترمربع 13000 یورو قیمت دارد، درحالی‌که در خارج از مرکز می‌توانید با حدود 9000 یورو خانه موردنظر خود را پیدا کنید.

🔹در لیون، این مبلغ 5100 یورو در مقایسه با 3400 یورو برای هر مترمربع است. در همین حال، در مارسی، یک آپارتمان در مرکز شهر به طور متوسط 3200 یورو برای هر مترمربع و یک آپارتمان در حومه شهر حدود 1000 یورو برای خرید هزینه دارد.

📌قبوض آب و برق در فرانسه
🔸پاریس هزینه‌های اولیه آب و برق مشابه بقیه اروپا دارد که در مجموع به طور متوسط حدود 180 یورو در ماه برای یک آپارتمان 85 مترمربعی است. خدمات اساسی در این مورد به آب، گرمایش، برق و جمع‌آوری زباله اشاره دارد که جزو هزینه های زندگی در فرانسه است.

🔹در شهرهای کوچک‌تر در جنوب فرانسه، به لطف آب‌وهوای مطبوع در تمام طول سال، قبوض آب و برق می‌تواند بسیار ارزان‌تر باشد.هزینه برق در فرانسه در مقایسه با استانداردهای اتحادیه اروپا زیاد نیست.

🔸میانگین هزینه برق در فرانسه حدود 0.13 یورو به ‌ازای هر کیلووات است که کمتر از میانگین اتحادیه اروپا 0.22 یورو است.

📌مخابرات در فرانسه
🔹هزینه اینترنت در فرانسه نیز نسبی است و بسته‌های اولیه از حدود 20 تا 30 یورو در ماه شروع می‌شود. اگر تلویزیون دارید، باید هزینه مجوز سالانه تلویزیون (138 یورو) را نیز در نظر بگیرید.


🔸شما می‌توانید برای تجربه بخشی از این موارد، از تور فرانسه جهت سفر به این کشور استفاده کنید.

  • ۰۱/۰۳/۳۱
  • آژانس مسافرتی سفیران گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی