📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

🔸1. هتل DE LA CITE CARCASSONNE – MGALLERY BY SOFITEL
شهر محصور شده Carcassonne بر فراز تپه ای کنار رودخانه Aude، مشرف به دره Laurageais و تاکستان های سرسبز Minervois قرار دارد. یکی از بهترین هتل های فرانسه، بزرگترین قلعه مستحکم اروپا است که هر سنگی گواه گذشته ی عاشقانه آن است.

🔹هتل د لا سیت که بین دو بنای تاریخی قلعه رومی کامتال و کلیسای گوتیک سنت نازایر قرار دارد. هر یک از ۶۰ اتاق و سوئیت آن به طور جداگانه مبله و به سبک سنتی تزئین شده است اما در عین حال مدرن هم هستند.

🔸همه ی اتاق ها دارای به روزترین امکانات از جمله تهویه مطبوع، عایق صدا، خط تلفن مستقیم و تلویزیون هستند. دکور هتل توسط طراحان مشهور جرارد گال و ژان میشل لی ایجاد شده است.

🔹اگر با تور فرانسه به این کشور زیبا سفر کرده اید می‌توانید این هتل را بابت اقامت خود برگزینید.
https://safiran.tours/europe-tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87/

☎️ 021 - 43931

📱 0910 - 4120200

  • ۰
  • ۰


یکی از جنبه‌های مثبت هزینه زندگی در فرانسه یارانه مراقبت‌های بهداشتی در کمک به هزینه های زندگی در فرانسه است. همه افرادی که بیش از سه ماه در فرانسه زندگی می‌کنند، واجد شرایط بیمه درمانی دولتی هستند، از جمله خارجی‌ها. این بیمه، Protection Universelle Maladie (PUMA) توسط سیستم تأمین اجتماعی فرانسه تأمین می‌شود.

همه باید در ابتدای ورود به کشور فرانسه باید در یک شرکت بیمه درمانی فرانسوی ثبت‌نام کنند. حدود 70 درصد هزینه‌های پزشکی تحت پوشش قرار می‌گیرد، اما در برخی موارد مانند سرطان، دیابت یا بچه‌دارشدن در فرانسه، 100 درصد هزینه‌ها توسط سیستم مراقبت‌های بهداشتی فرانسه پوشش داده می‌شود. کسانی که خواهان پوشش 100 درصدی هستند می‌توانند برای پوشش مابقی بیمه درمانی خصوصی ثبت‌نام کنند.

هزینه مراقبت از کودک در فرانسه

دغدغهٔ پیدا کردن یک مهدکودک‌ برای افرادی است که تازه به فرانسه مهاجرت کرده‌اند بسیار جدی است. میزان پرداختی شما برای مهدکودک عمومی به درآمد شما و هزینه های زندگی در فرانسه بستگی دارد.

شما همچنین می‌توانید مهدکودک‌های خصوصی پیدا کنید، اگرچه هزینه‌های زندگی شما در فرانسه را بالا می‌برند. هنگامی که یک کودک دو‌ساله شود تا سن شش‌سالگی واجد شرایط مهدکودک رایگان است.

مواد غذایی در فرانسه

عوامل زیادی بر هزینه‌های مواد غذایی تأثیر می‌گذارد. به‌عنوان‌مثال خرید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای یا سوپرمارکت‌های فرانسوی هرکدام هزینه‌های متفاوتی را بر روی مجموع کل هزینه های زندگی در فرانسه اعمال می‌کند.


خانواده‌های فرانسوی به طور متوسط حدود 385 یورو در ماه برای غذا از جمله خواربار و غذا خوردن در خارج از خانه خرج می‌کنند. در اینجا چند نمونه از هزینه‌های اقلام غذایی در پاریس آورده شده است:

1 لیتر شیر: 1.10 یورو
500 گرم نان سفید تازه: 2 یورو
برنج 1 کیلوگرم: 2 یورو
12 تخم‌مرغ: 3.80 یورو
پنیر 1 کیلوگرم: 17.30 یورو
1 کیلوگرم سیب: 2.80 یورو


شما می‌توانید برای تجربه بخشی از این موارد، از تور فرانسه جهت سفر به این کشور استفاده کنید.

  • ۰۱/۰۳/۲۹
  • آژانس مسافرتی سفیران گشت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی