📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

📌معرفی ۱۰ تا از هتل های فرانسه

🔸1. هتل DE LA CITE CARCASSONNE – MGALLERY BY SOFITEL
شهر محصور شده Carcassonne بر فراز تپه ای کنار رودخانه Aude، مشرف به دره Laurageais و تاکستان های سرسبز Minervois قرار دارد. یکی از بهترین هتل های فرانسه، بزرگترین قلعه مستحکم اروپا است که هر سنگی گواه گذشته ی عاشقانه آن است.

🔹هتل د لا سیت که بین دو بنای تاریخی قلعه رومی کامتال و کلیسای گوتیک سنت نازایر قرار دارد. هر یک از ۶۰ اتاق و سوئیت آن به طور جداگانه مبله و به سبک سنتی تزئین شده است اما در عین حال مدرن هم هستند.

🔸همه ی اتاق ها دارای به روزترین امکانات از جمله تهویه مطبوع، عایق صدا، خط تلفن مستقیم و تلویزیون هستند. دکور هتل توسط طراحان مشهور جرارد گال و ژان میشل لی ایجاد شده است.

🔹اگر با تور فرانسه به این کشور زیبا سفر کرده اید می‌توانید این هتل را بابت اقامت خود برگزینید.
https://safiran.tours/europe-tours/%D8%AA%D9%88%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%87/

☎️ 021 - 43931

📱 0910 - 4120200

  • ۰
  • ۰

📌هزینه زندگی در پاریس

🔸پاریس به دلایل مختلفی مهاجران را جذب می‌کند: برخی می‌خواهند یک زندگی ایده‌آل و رمانتیک را تجربه کنند تصور اینکه هرروز برج ایفل ببینید یا آخر هفته‌ها به موزه لور بروند بسیار قشنگ و رؤیایی است، درحالی‌که برخی دیگر برای یافتن شغلی بهتر به فرانسه مهاجرت می‌کنند، فرانسه کشوری است که بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی در آن قرار دارند.

🔹دستمزد و حقوق در فرانسه
هنگام کار در فرانسه، کارگران معمولاً حقوق خود را ماهانه دریافت می‌کنند و عددهای که در ادامه بیان شده است به‌صورت سالانه محاسبه شده است. متوسط دستمزد کارگران بخش خصوصی ۲۳۷۰ یورو است، درحالی‌که بخش دولتی اندکی حقوق کمتری دریافت می‌کنند: به طور متوسط ۲۳۰۰ یورو.

🔸حداقل دستمزد در فرانسه ۱۰.۴۸ یورو در ساعت یا ۱۵۸۹.۴۷ یورو برای یک هفته کاری ۳۵ ساعته است. طبق قانون کار فرانسه و هزینه های زندگی در فرانسه، حداقل دستمزد باید در ابتدای هرسال افزایش یابد و زمانی که تورم از ۲ درصد فراتر رفت، افزایش یابد.

🔹شما می‌توانید برای تجربه بخشی از این موارد، از تور فرانسه جهت سفر به این کشور استفاده کنید.

☎️  021 - 43931

📱  0910 - 412020

  • ۰۱/۰۳/۲۴
  • آژانس مسافرتی سفیران گشت

تور فرانسه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی